Little overview of some early work

En voor de jaarwisseling besuikerde oliebollen op schaal!! Twee maten, ingekleurde witte 3mm MDF.

2 Likes

Nice! I bought some felt yesterday (unrelated) to play with. What speed /power would you recommend to experimenting?

Op de post van jan '22 (zie aldaar) heb ik polyester vilt gebruikt. Viltachtig materiaal, laat zich goed snijden en graveren, instellingen zijn sterk afhankelijk van soort en dikte van het vilt. Dus echt uitproberen. Op de fabkit heb ik met de volgende instelling gewerkt:

  • graveren vanaf 100/6 goed resultaat, > 6 geeft dieper graveer effect en iets uitgebleekte randen, (150/8 geeft minder uitbleken)
  • snijden 40/25
    Houd rekening met Z-focus, dit moet op harder materiaal met dezelfde dikte gebeuren! Vilt wordt ingedrukt en geeft een onjuiste Z-focus, met kans op sleepeffect van de leveler.
    Succes.
1 Like

Goed punt! Daarom heb ik deze ooit gemaakt. ook handig voor dikker karton.

1 Like

Voor een Porsche 911 liefhebber. Laser gegraveerd 3 mm MDF met 3D geprinte voetjes.
Via inkscape de Carrera tekst getekend en toegevoegd.

1 Like

Voor de verjaardag van twee buurmeisjes, heb ik een oorbel display gemaakt.

2 Likes

its really great to keep seeing your work @eloyhensen I wonder how many FabKit Mk4s are still used as often as yours :slight_smile: Hopfully lots.

1 Like